
Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku
Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władają tym językiem. Książka skierowana jest do menedżerów, ekonomistów, specjalistów, dyrektorów, pracowników międzynarodowych firm, studentów, oraz do wszystkich, którym w pracy potrzebny jest nowoczesny język biznesowy. Jest również idealną pomocą dla osób samodzielnie uczących się języka.
Ta książka, to klucz wiedzy, która otwiera rynek pracy
Angielski biznesowy jest najbardziej oczywistą drogą do sukcesu dla aktywnego profesjonalisty, a bez fachowej wiedzy nie podbijesz międzynarodowego rynku pracy.
A zatem co powiedzieć podczas spotkań służbowych? Jak prowadzić negocjacje? Jak rozmawiać przez telefon? Jak uporać się z trudnymi sytuacjami? Chcesz poznać słownictwo przydatne na targach, przy projektach, itd.?
Kolejny bestseller wydawniczyTe i inne tematy porusza ta publikacja w cyklu 12 rozdziałów. Naszym celem jest pomóc ci osiągnąć sukces w pracy, interesach. Warto więc znać biznesowe słownictwo i sprawnie posługiwać się nim w miejscu pracy.
Opinia na temat ebooka:To ebook, który uczy skutecznej komunikacji w języku angielskim biznesowym."
Adam, 29 lat- Telefon
- Komunikacja
- Prezentacje
- Negocjacje
- Spotkania, zebrania i terminy
- Praca
- Liczby i statystyki
- Projekty
- Przedsiębiorstwo, Spółka i Akcje
- Marketing i Zarządzanie
- Targi
- Podróże służbowe
"Książka dla tych, którzy chcą poznać język w biznesie."
Artur, 30 lat"Najważniejsze słownictwo i wyrażenia w jednym miejscu."
Adam, 38 lat1. Telefon
Słownictwo
answer | odbierać (telefon) |
answerphone | automatyczna sekretarka |
area code AmE (BE dialling code) | numer kierunkowy |
business call | rozmowa służbowa |
busy signal | „zajęte” |
by telephone | telefonicznie |
cell phone | telefon komórkowy |
call | rozmowa |
caller | telefonujący |
code | numer kierunkowy |
conference call | telekonferencja |
connection | połączenie |
country code number | kod telefoniczny kraju |
dial | wykręcić numer |
direct | line połączenie bezpośrednie |
engaged | zajęty |
extension number | numer wewnętrzny |
give somebody a call | zadzwonić do kogoś |
hang on | poczekać (nie rozłączać się) |
hang up | odwiesić, odłożyć (słuchawkę) |
house telephone | domofon |
international call | rozmowa międzynarodowa |
lift | podnosić słuchawkę |
line | połączenie (linia) |
local call | rozmowa miejscowa |
long distance call | rozmowa międzymiastowa |
mend the lines | naprawić linie telefoniczne |
messager | wiadomość |
mobile phone | telefon przenośny / telefon komórkowy |
Formuły konwersacyjne
1. Odbieranie telefonu. Przedstawianie się
Good morning/evening, Ann Black speaking. Dzień dobry/Dobry wieczór, mówi Ann Black.
Ann speaking. How can I help you? Mówi Ann. W czym mogę pomóc?
The Smith`s office! Biuro The Smith’s!
Hello, this is Mark Spencer calling.Dzień dobry, mówi Mark Spencer.
Hello, Mark Spencer from the MM Company here. Dzień dobry, z tej strony Mark Spencer z MM Company.
I`m calling about ... Dzwonię w sprawie ...
I`m calling on behalf of Ann. Dzwonię w imieniu Anny.
2. Prośba o połączenie
Can I speak to .........................? Czy mogę rozmawiać z ....................?
I`d like to speak to ......................., please. Chciałbym rozmawiać z .....................?
Is Mr Walt available? Czy zastałem pana Walt’a?
Is Roy in? Czy jest Roy?