ebooki językowe

  1. Język angielski
  2. Język niemiecki
  3. e-Poradniki
  4. Darmowe ebooki
  5. Kursy online z certyfikatem
  6. Szkoła

Akceptujemy płatności.pl

Bestsellery

  1. Rozmowa Kwalifikacyjna z Pracodawcą po Angielsku
  2. Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim
  3. Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku
  4. Jak szybko nauczyć się mówić po angielsku
  5. Metoda po Której Zaczniesz Już Dzisiaj Mówić W Języku Obcym

Nowości wydawnicze

Podstawowy Poradnik dla Pielęgniarek Osób Starszych - ebook Mam Zdanie Na każdy Temat - ebook

Klienci o Nas

"Najlepsze rozwiązanie pod słońcem jak zostaje Ci jeden dzień do rozmowy a z językiem nie miało się do czynienia 10 lat!!! Dziękuję! Wszytsko co tu znalazłam było na rozmowie!!!Teraz proszę trzymać za mnie kciuki."
Karolina Olszewska

Myślę, że wydawnictwo wyróżnia nie tylko cena proponowanych ebooków, ale i sposób w jaki autorzy docierają do czytelnika. Podoba mi się iż książki napisane są prostym, zrozumiałym językiem, a ponadto bardzo przykuwają uwagę i sprawiają, że nauka staje się przyjemnym doświadczeniem.
Hania, nauczyciel, lat 30

Publikacje związane z językiem specjalistycznym są bardzo drogie. Brakuje więc książek o podobnej tematyce i w przystępnej cenie. Dlatego nie żałuję zakupionych przeze mnie ebooków. Są bardzo przydatne. Dużo wykorzystuje ich w szkole. Czekam na więcej takich publikacji.
Monika, studentka, lat 22


Angielski przez skype
Anglobiznes
Kurs business english

Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim

Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim
  • PDFWersja elektroniczna - ebook 12.50 zł
  • EPUBWersja elektroniczna ePub 12.50 zł
  • MOBIWersja elektroniczna Mobi 12.50 zł
  • (cena zawiera 23 % VAT)
  • Autor/ka: Anna Piekarczyk
  • strony: 66
  • rok wydania: 2009
  • ISBN: 978-83-929643-8-4
  • Dodaj do koszyka Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim - Demo

    Brak opłat za przesyłkę
    Ebook otrzymujesz zaraz po zakupie

    Ten ebook w pakiecie taniej: PAKIET BIZNESOWY

Chcesz prowadzić interesy z partnerami zagranicznymi? Tworzyć prawidłową korespondencję w swojej firmie? Być wizytówką firmy dla której pracujesz? Ta książka na pewno ułatwi ci to zadanie.

Duże zainteresownie znajomością zasad korespondencji w języku angielskim to nie moda, ale potrzeba naszych czasów, a ponadto istotny wymóg w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach. Z niniejszej książki mogą korzystać głównie osoby znające język angielski na poziomie średniozaawansowanym i wyżej. Również osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z językiem na gotowych przykładach będą mogły napisać podobne pisma.

Nabierz pewności w pisaniu pism biznesowych

Książka zawiera gotowe do wykorzystania przykłady najważniejszych dokumentów, pism, zapytań, itp. Jednym słowem wszystko to, co korespondencyjny świat biznesu oczekiwać będzie od Ciebie.

Dzięki tej publikacji będziesz z łatwością mógł napisać korespondencję w języku angielskim eliminując ryzyko popełnienia kłopotliwych błędów. Warto więc mieć taką pozycję pod ręką.

Opinia na temat ebooka:

"Z książki korzystają wszyscy moi kursanci grupy Business English. To bardzo pomocna publikacja w pracy zawodowej."

Marta, 30 lat, lektorka
  1. Wstęp
  2. Określenia oraz skróty używane w korespondencji
  3. Pisma oficjalne - podstawowe zwroty i wyrażenia
  4. Podanie o pracę / List motywacyjny. Najpotrzebniejsz zwroty i wyrażenia
  5. Email o pracę
  6. Odpowiedź na list motywacyjny i CV
  7. List z wypowiedzeniem umowy o pracę
  8. Akceptacja rezygnacji z pracy
  9. List odrzucający kandydata do pracy
  10. Informacja o odejściu pracownika
  11. CV
  12. Klauzula o ochronie danych osobowych
  13. Zmiana adresu firmy
  14. Przeprosiny za nieobecność
  15. Prośba o urlop
  16. Rezerwacja pokoju hotelowego
  17. Zamówienie towaru
  18. Potwierdzenie zlecenia / zamówienia
  19. Anulowanie zamówienia
  20. Podziękowanie za dokonanie zamówienia
  21. Faktura
  22. Fax
  23. Email z informacją o nieobecności
  24. Lista zamówień
  25. Informacja o zatrudnieniu
  26. Prośba o referencje
  27. List z referencjami
  28. Krótka informacja o zastąpieniu osoby w firmie
  29. Umowa o pracę
  30. Informacja o pracowniku / zatrudnieniu pracownika
  31. Wezwanie do zapłaty
  32. Zaproszenie na oficjalne przyjęcie
  33. Informacja o awansie
  34. Reklamacja dotycząca jakości produktu
  35. Odpowiedź na reklamację
  36. Podziękowanie za zatrudnienie
  37. Zapytanie o produkt / usługę
  38. Informacja o wzroście cen produktów

"Zawsze korzystam ze wzorów w pracy."

Monika, 28 lat, pracownik biurowy

"Wszystkie przykłady zawarte w ebooku to najpotrzebniejsze i najczęściej pojawiające się pisma w mojej pracy."

Leszek, 34 lat, przedstawiciel handlowy

1. Wstęp

Układ listu oficjalnego

Przykład I

twój adres (bez nazwiska)


nazwisko lub stanowisko
adresata

data


wstęp


zakończenie

podpis

Przykład II

(twoje imię i nazwisko)
(adres)
(telefon)
(data)

Re: (temat listu/wiadomości)
(imię i nazwisko adresata)
(nazwa firmy)
(adres)

Dear (adresat),
(treść listu/wiadomości)



Sincerely,


(twój podpis)



(twoje imię i nazwisko/tytuł/stanowisko)

Enclosures: (załączniki/liczba załączników)

2. Określenia oraz skróty używane w korespondencji

addresseeadresat
air mailpocztą lotniczą
asapjak najszybciej
Co.firma
c / o = care ofpod adresem
C.O.D = cash on deliveryza zaliczeniem
confidentialpoufny
Dept. dział / wydział
Do not bend!Proszę nie zginać!
e.g.na przykład
excess to paydopłata
express ekspres
p. page
parcelpaczka
POpoczta
POBskrytka pocztowa
postage paidopłata pocztowa zapłacona
Partnerzy
ROZUMIEM Nasza strona używa pliki cookies aby umożliwić zakupy oraz wysoki standard obsługi.
Jeżeli nadal chcesz korzystać z serwisu, musisz wyrazić na to zgodę. Możesz również zmienić ustawienia dotyczące cookies.